بسته بندی و ساک خرید

بسته‌بندی به عنوان اولین وسیله‌ی ارتباط بصری با مخاطب محسوب می‌شود. تحریک دید یک مشتری یک از اهدافی است که هنر بسته‌بندی دنبال می‌کند. درست است که در اغلب موارد بسته‌بندی‌ها دید درستی از محصول را نمی‌توانند به مشتری ارائه دهند اما می‌توانند احساسات آن ها را تحریک نموده و به راحتی با خریداران ارتباط برقرار نمایند.

در واقع می‌توان گفت بسته ‌بندی به عنوان یک فروشنده خاموش قلمداد می‌شود، زیرا کالا ها مستقیماً خود را به خریدار نمایش نمی‌دهند و این پوشش آن ها است که با اشکال مختلف و جملاتی کوتاه، معرف جنس داخل آن ها می‌باشد و اطلاعات لازم را به مخاطب (خریدار) ارائه می‌دهد.


در سیستم‌های جدید فروش، فروشنده ‌ای وجود ندارد که توضیحی بدهد. به جای آن خود بسته‌‌ها هستند که کالای درون خود را تبلیغ می‌‌کنند و ایجاد انگیزه و القای نیاز برای خرید می‌کنند. اما چه چیز باعث جذابیت بسته‌ها می‌گردد؟ به کار بردن شکل ‌ها، سمبل‌ ها و نشانه‌‌های تجاری و نوع چیدن محصولات هم‌ خانواده، در طبقات و خلاقیت در ایجاد تصاویر تبلیغاتی و تصویرسازی‌ های روی محصولات در این مورد حرف اول را می‌زنند.

 

ویژگی‌های بسته‌بندی خوب:

– در ابتدا تولیدکنندگان باید برداشت دقیقی از گروه هدف (مشتری) در اختیار طراح قرار دهند.

– مهمترین نکته این است که بسته باید سریعا در میان انبوه محصولات نظر خریدار را به خود جلب کند.

– بسته باید به نوعی باشد که خریدار آن را به یاد بسپارد و برای خرید های مکرر بعدی به آن مراجعه کند.

– بسته نه تنها باید فرآورده را محفوظ نگه دارد، بلکه باید مصرف کننده را جذب کند و اطلاعات لازم را به بیننده بدهد. در ضمن فرآورده داخل آن را باید بتوان به راحتی از درون آن خارج کرد و موقعی که خالی شد بتوان پوشش هر بسته را از بین برد.

– یک بسته ‌بندی خوب باید با روحیه کالا هماهنگ باشد.

– یک بسته ‌بندی خوب باید به آسانی مشخص باشد و در قفسه فروشگاه قابل تشخیص.

– یکی از مهم ترین ارکان در بسته ‌بندی، شعار تبلیغاتی منحصر به فرد و جذاب بر روی آن می‌باشد.

–  بسته می‌‌باید دارای نام تجاری مخصوص و همچنین علامت تجاری مختص به خود (آرم، لوگو تایپ یا آرم نوشتاری) و جملات و شعارهای تبلیغاتی که کالا را معرفی می ‌نماید، باشد.

– عکس ها و طراحی های زیبا، انتخاب رنگ بجا و فرم مناسب ،بسته‌ بندی را از میان دیگر بسته‌‌ها متمایز می‌‌سازد و آن را دارای شخصیت مخصوص به خود و هویت خاص می‌کند. در این زمینه هر چه انتخاب رنگ مناسب‌‌تر باشد و فرم بسته‌ بندی عقلانی‌تر، آرم قابل دید تر و نام زیباتر و خواناتر باشد، جذابیت بیشتری برای مصرف کننده ایجاد می‌گردد.

 

تعرفه طراحی بسته بندی و ساک خرید:

طراحی بسته‌بندی (بدون عکاسی و بدون طراحی نام تجاری محصول و)
   هندسی ساده جعبه، طراحی گرافیک روی بسته، لی آوت، تهیه آرت ورک نهایی، طراحی بسته بندی محصولات و ماکت سازی اولیه : ۵۰۰ هزار تومان

طراحی شکل سه بعدی بسته بندی و طرح تیغ بسته بندی: ۲۵۰ هزار تومان

طراحی ساک خرید: ۳۰۰ هزار تومان

طراحی کاغذ کادو: ۲۵۰ هزار تومان

 

مدت زمان طراحی بسته بندی و ساک خرید:

حداکثر ۱۲ روز کاری

 

 

 

 

 

 

 

سلام دوست من!

از بخش محصولات ویژه‌ سایت هم دیدن کن!

تخفیف ویژه!