تبلیغات محیطی

در این سال‌ها به مناسبت‌های مختلف، دیوارهای شهرها از تبلیغات متنوع پوشیده می‌شوند و با خود پیام‌های مذهبی، سیاسی، فرهنگی و یا بازرگانی را می‌گسترانند. خصلت همه‌گیر شدن این نوع تبلیغات محیطی، طبیعتا ملازم با رشد جنبه های هنری آن نیست. از این روست که در میان بی شمار بیلبوردهای امروزی، نمونه های ارزنده هنری هنوز اندک هستند.

مهمترین عاملی که در طراحی‌های محیطی بالاخص بیلبورد باید در نظر گرفته شود این است که بیننده با یک نگاه موضوعی را درک کند مثلا اگر در مورد نمایشگاه کتاب است باید پیام را سریع دریافت کند و در ذهن خود حک کند.

 

 

ویژگی‌های یک تبلیغ محیطی مناسب:

۱- سرعت انتقال پیام

۲- کیفیت انتقال پیام

۳- در برداشتن فرهنگ و هویت ملی و انسانی پیام

۴- درک صحیح آن توسط افراد بی سواد یا کم سواد

۵- قدرت جذب بالا

۶- رعایت تأثیر روانی رنگ و نوشته

 

 

تعرفه‌ی طراحی تبلیعات محیطی:

– طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی و عرشه ی پل ها: ۳۰۰ هزار تومان

– طراحی بنر، لمپوست و استندهای تبلیغاتی داخلی و خارجی (داخل واگن های مترو و…): ۲۰۰ هزار تومان

طراحی تبلیغات سطح اتوبوس: ۹۰۰ هزار تومان

– طراحی سردر فروشگاه ها: ۲۵۰ هزار تومان

– طراحی بدنه ی اتومبیل های پخش: ۵۰۰ هزار تومان
 

 

مدت زمان طراحی تبلیعات محیطی:

– مدت زمان طراحی بیلبورد، بنر، استند، سردر فروشگاه و موارد نظیر حداکثر ۵ روز می باشد.

– مدت زمان طراحی تبلیغات سطح اتوبوس و اتومبیل های پخش حداکثر ۲۰ روز می باشد.